جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک یکی از بیماری های رایج کلیوی است و بیماران دارای التهاب و پروتئینوری هستند. اگر درمان نشود، وضعیت ممکن است باعث ایجاد آسیب اضافی کلیه شود. در اینجا ما تجربه تجربیات درمان طب چینی بیمار را برای شما به اشتراک می گذاریم.

عمه ژنگ، 66 ساله در این سال، 5 سال پیش با سندروم نفروتیک تشخیص داده شد. او طب سنتی چینی را به مدت نیم ماه مصرف کرد، ادم او ناپدید شد و سپس بیمارستان را ترک کرد. با این حال، یک سال پیش ادم به علت اضافه کاری و خستگی و پروتئینوری 3+ ظاهر شد. درمان طب سوزنی چینی برای وضعیت او کار نمی کند. به منظور پذیرش درمان موثرتر، پسرش او را به بیمارستان TCM Tongshantang TCM برد.

این بیمارستان یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که عمدتا از طب سنتی چینی در درمان بیماری های کلیوی استفاده می کند.

هنگامی که او به اینجا آمد، او به شدت ادم شدید و در اثر احتباس مایع وزن 60.5 کیلوگرم داشت. پروتئین ادرار آن در 24 ساعت 5.33 گرم بود.

دکتر وضعیت خود را مورد بررسی قرار داد و نتیجه گرفت که با توجه به انباشت زباله های بیش از حد و کاهش عملکرد کلیه، ادم و پروتئین وی دوباره و دوباره مجددا عود می کنند. بنابراین دکتر تمرکز بر اخراج زباله ها و بهبود عملکرد کلیه، به طوری که علائم را می توان از ریشه کنترل. براساس شرایط او، دکتر یک طرح درمان سیستماتیک را به نام Toxins-Removing Treatment نامید که به طور همزمان اهداف مورد نیاز را برآورده می کند.

پس از حدود یک ماه درمان، وضعیت بیماری عمه ژنگ به خوبی پیشرفت کرد. وزنش 3.5 کیلوگرم بود، ادم کمخوابی خوبی داشت و پروتئین ادرار 24 ساعته از 5.33 گرم به 0.96 گرم کاهش یافت. طب چینی برای کنترل ادم و پروتئینوری موثر است.

اگر شما علاقه مند به درمان سم زدایی سم زدایی از سندرم نفروتیک و نشانه های آن هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام ارسال کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/patient/5970.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طب چینی کنترل ادم و پروتئینوری در سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.